3 Eylül 2007 Pazartesi

günüm

sonbahara yaraşır birgünün ortasında ayaklarımı uzatmış kahveme uzanmış kitap okuyorum.ciddi bi rüzgar var dışarda ama karşılıklı iki camı aynı anda açmazsam şimdilik sorun teşgil etmiyo.
hava ne yağıcak gibi ne de yağmıcak.tam şu anda üstümüze sonbahar gümm diye düşsün istiyorum.sapsarı yaprakların arasında dolaşmak, ciseleyen yağmuru ve hafifçe yağmurdan dolayı ürpermek istiorum.elimdeki kitabı ZAHİR'i
bi banka oturup okumaya devam etmek istiyorum ve bu hayalimin tam ortasında reel hayatıma geri dönüyorum.
balkondayım...karnım acıkmaya başladı ama ne yiyeceğimi bilmiyorum.yemek yemenin,, yemek yapmanın anlamı aileyle eşlerle, dostlarla oldukça ilintiliymiş bunu yeni anlıorum.çünkü canım kendime yemek yapmak istemio.mutfakta zaman geçirmem için en az 2 kişi olmamız gerekio ki yaptıklarım hakkında yorumda bulunabilsin ve beni yeni mecraalara sevkedebilsin.
ama hayır.yemek yerine cips ve browni yiyorum.mandalinalı gazoz içiorum yanında aklıma sevgilim gelio.çok sever kendisi.ıvır kıvırla dolduruorum bünyeyi ve temizlik yapmaya karar veriorum.bu konuda anneme nekadar kızarsam kızıyım bende onun yolunda ilerliorum.temiz olan ev can sıkıntısından yeniden temizlenmelidir tezinden yola çıkarak nerdeyse anahtar deliklerini bile elden geçiriorum.
ama buna rağmen akşam olmak bilmio.yine kitap okumaya devam ediyorum.hava olaylarını izliyorum bi yandanda yağmurun ciselemeye başladığını görünce gerekli önlemleri alıorum ama bu sefer beni kandırıo ve yağmamakta inat edio.üzülüorum... bi parça yağmura ihtiyacım var gibi. bende şu aşağıdaki çiçekler kadar kurudum gibi gelio kalkıp bi bardak su içiorum.dolapta dün aldığımız taze köy peyniri var.elime alıp yerine bırakıorum uğraşmak içimden gelmio.
mmm nekadar zaman geçmiş bi bakalım.eh pek olmamış.cnbc_e de bi dizi görüorum saçma bi konusu olsa gerek ama yinede izliorum.sonra kendime türk filmi arıorum.3lü koltuğa gömülüp izleyebiliceğim cisnten bişi olmalı ama bunu ertelemeliyim zira tv deki tek türk filmi cüneyt arkının köroğlu adlı filmi.tv kapanıyo cüneytin yüzünden.bilgisayara geçilio.bu arada kendimi çok zorluorum dışarı çıkmak için.sebepler üretiyorum kendimce ama olmuo.markete gidip alışveriş yapabilirim gereksizce ama onları eve taşıma derdi beni vazgeçirio.marketle mesafemiz ne yürüme ne de taksi aralığında.insan kararsız kalıo ama ben kararımı verdim bugün evden çıkmıcam.
yeni düzenlemeler yapıorum resimlerimi kesip biçiorum renklerini değiştiriorum bilgiyarda uzunca vakit geçiriorum arada msn den yazan olursa 2 laklak yapıp işim var diye kesip atıyorum.sevgilim arıo babamın gelip gelmediğini soruo evde yalnız olduğum için endişeli sanırım.bu soruya cevap verirken kapı çalıo babam gelio birsürü bavulla.annem artık yazlıktan dönüo ama öncelikli olarak gereksiz eşyaları kıyafetleri istanbuldaki evimize yollamış arabayla.ehh banada iş çıkıo işte fenamı.onları yerleştiriorum ve gördüğüm bulgur kavanozunu yerine koymayıp bi pilav yapmaya karar veriorum.çünkü açım ve saat 10buçuk.deli gibi yanında yoğurtla bulgur pilavı çekio canım.demlenmesine bile fırsat tanımadan yiyoruz babamla.
sanırım bulgurlar içimde şiştiler ve kocaman oldular.bu gece nasıl uyucam bilmiorum. bu yüzden yatma saatimi biraz ileriye çekiorum nasıl olsa bu şekilde yatarsamda uyuyamıcam.
ve işte zaman doldu.iyi geceler öpücüğümüzüde aldıktan sonra güzel bi uykuya dalıorum.midemde kocaman bulgurlar topak haline gelip elele dansederken ve kendilerine bi çıkış yolu ararken ben mışılll mışılll uyuyorum.
iyi geceler....

Hiç yorum yok: