27 Mart 2009 Cuma

kavun karpuz portakal elma

28 yaşımın üçte birinden çıkıp üçte ikisine geçerken tam olarak bugün gözlük kullanmaya başladım.hayır hayır konuyu yaşlılığa getirmicem sevgili günlük.bunun yaşla fln alakası yok çünkü.bu garip bi durum.zamanla bu şey de benim bi uzvum gibi olucak çünkü .onsuz yapamıcak duruma gelicem gün gelicek.diğer tüm gözlüklüler gibi.yada 4 gözlüler gibimi demeliydim:)iğrenç ilköğretim esprileri işte.ehehe



herşey daha mı iyi daha mı kötü henüz bilmiorum.fakat iyimserim bu hususta.gözlük takmak bana iyi gelicek çünkü gerçekten körleşmeye başlamışım ben ya.benim gibi sağlığına düşkün biri bunu nasıl geçer bilmem.bir hatadır oldu, yapcak bişi yok.

şu anda işyerinde yapayalnızım.kimsecikler yok.artık uluorta çalıştığımız için yalnızlık süper gelio bu tip durumlarda.eskiden odalarımız vardı.kaçıcak delik aradığımızda kapıyı çekmek yeterli oluodu.artık böle bi lüksümüz yok maalesef.ahh sezen çıktı.

sıkıldım sıkıldım uçmak istiorum

yalınayak yere basmak istiorum diyor yine.ve aklıma güzel güneşli günler gelio.bu senenin ulaşılamayacakmış gibi gelen hayali şu:

yazın sefasını süremediğimiz evimizin balkonunda; miskin bir pazar gününde, sıcaktan yapış yapış olmaya meyillenmiş o öğleye yakın vakitte, missler gibi herşeyin en canlı rengine sahip olduğu bi kahvaltı yapabilmek.masamızda domates soslu kızartma,kahvaltılıklar ve karpuz olucak.



empathy,sympathy...i mean tolerance...(şarkıya devam)



sonrada havuza inip gerine gerine yatmak,ayçiçeği misali güneşe doğru dönmek,bunalınca suya dalmak, sıcaklayınca gazoz içmek:) gibi aktivitelerle günü olabildiğince hiçbişey düşünmeden öldürmek.

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.küçülek bi camdan içeri sızıp bana göz kırpan ey güneş!sana sesleniorum.anananı babanı abini ve kim varsa eş dost akraba... hepsiini al da gel artık buralara.sıcacık olalım, kaynayalım, fokurdayalım.

yaz gelsin artık vesselam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!